თემატური გეგმები ქართულ ენასა და ლიტერატურაში 2017-2018
სასწ.წელი X კლასი
N
|
შინაარსი
|
საათითარიღი
|
სასწავლო მიზანი, შედეგი,(ესგ)
|
მეთოდი, სტრატეგია
|
შეფასება
|
|
1.
|
ქართული მწერლობის სათავეებთან.ქართული დამწერლობა. ქართული
სალიტერატურო ენა.ხმარებიდან გასული ასოები.
|
1სთ.
18.09 19.09
|
საინფორმაციო ტექსტზე მუშაობისა და დასკვნების გამოტანის უნარ-ჩვევის განვითარება ქართ.10. 1,2,3.
|
ინტერაქცია. პაუზებით კითხვა, მსჯელობა. კითხვა-პასუხი.
|
განმავითა- რებელი, განმსაზღვ-
რელი. დაკვი- რვება მოსწავლეთა აქტივობაზე
|
|
2.
|
ქრისტიანობის დამკვიდრება და მისი
მნიშვნელობა ქართული კულტურისათვის. ადამიანის განვითარების ქრისტიანული გზა.ქართული
დამწერლობის პერიოდები. ძველი ქართული მწერლობა
|
2სთ
20.09 21.09
|
ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების
განვითარება. შედარებისა და დასკვნების
გამოტანის უნარ-ჩვევის განვითარება. საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევების განვითარება. ქართ.10. 2,8,9.
|
ჯგუფური მუშაობა.
მინი ლექცია. პაუზებით
კითხვა. კითხვა- -პასუხი.
|
მოსწავლეთა ქცევასა და აქტივობაზე დაკვირვება. განმავითარე ბელი და განმსაზღვ- რელი
შეფასება
|
|
3.
|
იაკობ ხუცესის „შუშანიკის
წამება“.ავტორი-მთხრობელი -პერსონაჟი. ეპოქის მსოფლმხედვე- ლობა.გმირი და ანტიგმირი. მე-5 საუკუნის
ქართლი.
|
1სთ.
22.09
|
ჰაგიოგრაფიული ნაწარმოების გაცნობა-გააზ- რება. იაკობ ცურტველის ბიოგრაფიისა
და მე-5 საუკუნის ქართლის შესახებ ინფორმაციის მოძიება ქართ.10. 2,3,6, 16.
|
მინი ლექცია კითხვა-პასუხი პრეზენტაცია,დისკუსია
|
განმავითარებელი, განმსაზღვრელი
|
|
4
|
იაკობ ხუცესი „შუშანიკის
წამება ‘’ I-II თავი
|
1სთ.
25.09
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი
ფუნქციონირ-ებისა და ორგანიზების თვალსაზრისით ქართ.10. 2,3,6,9.
|
ტექსტის კომენტირე-ბული კითხვა, დისკუსია, კითხვა-პასუხი
|
განმავითა-რებელი განმსაზღვრე ლი ნაწარმოებზე მსჯელობაში მონაწილეო-ბის მიღება
|
|
5.
|
იაკობ ხუცესი
„შუშანიკის წამება“
III თავი
|
1სთ.
26.09
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.
ტექსტის პერიფრაზირება, საკუთარი დამოკი დებულების გამოხატვა ქართ.10. 8,9,14
|
ტექსტის წაკითხვა პაუზებით, მსჯელობა,
კითხვა-პასუხი
|
განმავითარებელი, განმსაზღვრე ლი.დაკვირ-ვება მოსწავლეთა აქტივობაზე
|
|
6.
|
იაკობ ხუცესის „შუშანი- კის წამება“ IV-V თავი
|
1სთ. 27.09
|
ტექსტის წაკითხვა პაუზებით და
ანალიზი.ავტორის მეტყველების შეფასება ქართ.10. 6,7,8,
|
კითხვა-პასუხი, მსჯელობა,
|
განმავითარე ბელი,განმ- საზღვრელი. დაკვირვება
მოსწავლის აქტივობაზე
|
7.
|
იაკობ ხუცესის ,,შუშანიკის
წამება"VI-VII თავი
|
1სთ.
28.09
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი. მხატვრულ-გამომ სახველობითი ხერხების მოძიება და ანალიზი. ქართ.10. 7,8,9,14.
|
პაუზებით კითხვა დისკუსია,კითხვა-პასუხი.
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი.დაკვირვება
მოსწავლეთა ქცევასა და აქტივობაზე
|
8.
|
,,შუშანიკის წამება-VII-VIII თავი
|
1სთ.
29.09
|
ტექსტის ანალი- ზი ფუნქციონირების და ორგანიზების თვალსაზრისით. პერსონაჟების დაჯგუფება კონფლიქტთან მიმართებაში. ქართ.10. 6,9,12,15
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა, კითხვა-პასუხი .
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელიდაკვირვება
მოსწავლეთა ქცევასა და აქტივობაზე.
|
9.
|
,,შუშანიკის წამება“-IX თავი
|
1სთ.
2.10
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.ნაწარმოების მთავარი პრობლემატიკის გამოკვეთა ქართ10. 7,8,9.
|
პაუზებით კითხვა მსჯელობა გმირისა
და ანტიგმირის ხასიათსა და თავისებურებებზე
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
დაკვირვება მოსწავლეთა ქცევასა და აქტივობაზე
|
10.
|
,,შუშანიკის წამება“-X-XI თავი
|
1სთ.
3.10.
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.საკუთა-რი დამოკიდებუ- ლების გამოხატვა ქართ.10. 8,9,10.
|
პაუზებით კითხვა,მსჯელობა ნაწარმოებში
წამოჭრილ პრობლემებზე
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
დაკვირვება მოსწავლის აქტივობასა და მსჯელობაზე
|
11.
|
შუშანიკის წამება“XI-XII თავი
|
1სთ.
4.10
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი,პერსონაჟთა ქცევის მოტივების გააზრება ქართ.10. 6,7, 9, 10
|
პაუზებით კითხვა, კითხვა-პასუხი, დისკუსია,
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელიდაკვირვება
მოსწავლის მსჯელობაზე
|
12.
|
,,შუშანიკის წამება“-ანალიზი,
პერსონაჟები, ტექსტის ენა
|
1სთ.
5.10
|
საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა, ავტორის პოზიციის შეფასება ქართ.10. 15,16.
|
კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია
ენის ისტორიის შესახებ,მეშველი ზმნის მნიშვნელობის გარკვევა
|
განმსაზღვრელი (ფაქტობრივ
ცოდნაზე ორიენტირებული დახურული ტესტი)
|
13.
|
,,შუშანიკის წამება“-ტექსტის წაკითხვის შემდეგ
|
1სთ.
6.10
|
მოსწავლე კითხულობს თავის ნაშრომს და შენიშვნების გათვალისწინებით ჩაასწორებს მას ქართ.
10. 15,16
|
ზეპირი პრეზენტაცია, მსჯელობა (წერითი დავალება:გამოხმაურება წაკითხულ ნაწარმოებზე)
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელიდაკვირვება მოსწავლის ქცევა- სა და აქტივობაზე
|
14.
|
შემაჯმებელი წერა N1
|
1სთ.
9.10
|
მოსწავლე წარმოადგენს პრობლემას,რომელიც
დაინახა ნაწარმოებში ქართ.10. 15,16.
|
მსჯელობა პრობლემის შესახებ
და საკუთარი დამო- კიდებულების გამოხატვა
|
განმსაზღვრელი, (ანალიტიკური
ესე)
|
15
|
იოანე საბანისძის ,,აბოს წამება“ VIII საუკუნის ქართლი, გეოგრა ფიული გარემო
|
1სთ.
10.10
|
ტექსტის დაკავშირება ისტორიულ კონტექსტთან. ავტორი. ტექსტის კომპოზიცია ქართ.10 1,3,6,
|
მინი ლექცია, პაუზებითბ კითხვა,მსჯელობა
|
განმავითარებელი
გამნსაზღვრელი,დაკვირვება მოსწავლის ქცევასა და მსჯელობაზე
|
16
|
„აბოს წამება“ – I თავი
|
1სთ.
11.10
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი, ტექსტში ფაქტობრივი ინფორმაციის ამოკრება.მხატვრული
ნაწარმოების ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება ქართ10. 6,9
|
პაუზებით კითხვა,მსჯელობაკითხვა- პასუხი
|
განმავითარებელი გამნსაზღვრელი,დაკვირვება მოსწავლის ქცევასა და აქტიურობაზე.
|
17
|
„აბოს წამება“-II თავი (I ნახევარი)
|
1სთ.
12.10
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი, ტექსტის კომპოზიციის გააზრეება, მხატვრულ-გამომსახველობითი
ხერხების პოვ-ნა და ანალიზი ქართ.10 6,8
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა , კითხვა- პასუხი.
|
განმავითარებელი გამნსაზღვრელი,დაკვირვება მოსწავლის ქცევასა და აქტიურობაზე.
|
18.
|
,,აბოს წამება“-II თავი(II
ნახევარი)
|
1სთ.
13.10
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი,
პერსონაჟთა ქცევის მოტივე- ბის
შეფასება. ქართ.10. 6, 8,9.
|
მარკირებული კითხვა, მხატვრული ხერხების
ამოცნობა და გააზრება, კითხვა-პასუხი
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი,დაკვირვება მოსწავლეთა
ქცევასა და აქტიურობაზე
|
19.
|
,,აბოს
წამება“-III თავი(I
ნახევარი)
|
1სთ.
15.10
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.მთხრო-ბელისა და პერსონაჟთა პოზი ციის განსაზღვრა
|
პაუზებით კითხვა მსჯელობა, კითხვა-პასუხი, პერსონაჟის ხატვის ხერხებზე დაკვირვება
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი,დაკვირვება მოსწავლეთა მსჯელობაზე
|
|
20.
|
,,აბოს წამება“-III თავი(II ნახევარი)
|
1სთ.
16.10
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი ქართ.10. 6,8,9.
|
პაუზებით კითხვა,არგუმენ-ტირებული
მსჯელობა
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობაზე
|
|
21.
|
,,აბოს წამება“-(IV თავი(I
ნახევარი)
|
1სთ.
17.10
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი. მეტყვე- ლების
ტიპის განსაზღვრა. ქართ10. 7,8,9,10.
|
პაუზებით კითხვა მსჯელობა, კითხვა-პასუხი
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობაზე
|
|
22.
|
,,აბოს წამება“-(IV თავი(II ნახევარი)
|
1სთ.
18.10
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.ორი მწერლის სტილის განსხვავებაზე დაკვირვება ქართ10. 8,9,11.
|
პაუზებით კითხვა არგუმენტირებუ-
ლი მსჯელობა,
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი დაკვირვება მოს- წავლეთა
აქტიურობაზე
|
|
23.
|
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ -აბოს დახასიათება
|
1 სთ.
19.10.
|
პერსონაჟის შესა-ხებ საკუთარი
მოსაზრებების გადმოცემა.მსჯე-ლობა
პრობლემებ ზე,რომლებიც ნაწარმოებში დაინახა ქართ.10.14,15,16.
|
დისკუსია
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი დაკვირვება მოსწავლეთა მსჯელობაზე
|
|
24.
|
,,აბოს წამების“ სხვა პერსონაჟები
|
1 სთ.
20.10.
|
პერსონაჟთა დაჯგუფება კონფლიქტთან მიმართებაში. მათი პოზიციების განსაზღვრა ქართ.10. 8,9.12.
|
კითხვა-პასუხი, არგუმენტირებული
მსჯელობა
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი დაკვირვება მოსწავლეთა მსჯელობასა და აქტიურობაზე.
|
|
25.
|
მუშაობა ლიტერატურულ პარალელზე. ნოდარ
წულეისკირის ,,ღვაწლი და წამება
აბოსი და იოანესი“
|
1სთ.
23.10
24.10
|
პარალელის გავლება სხვა ჟანრის ნაწარმოებთან. მსგავსება-განსხვავების დადგენა ქართ10. 9,10.
|
პაუზებით კითხვა დისკუსია,
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობაზე.
|
|
26.
|
ტექსტის ენა
|
2სთ.
25.10.
|
ტექსტის ენაზე დაკვირვება.მწერ-ლის სტილის გარკვევა.პარალე-ლის გავლება სხვა ჰაგიოგრაფიულ ნაწარმოებთან. ქართ.10.9,10,
|
ვიცი, მინდა ვიცოდე
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი. დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობაზე
|
|
27.
|
სტილი და სტილიზაცია ისტორიული შინაარსის თხზულებებში
|
1სთ.
26.10.
|
ორი მწერლის (იაკობ ხუცესისა
და იოანე საბანისძის)სტი-ლის განსხვავების
დადგენა-გააზრება. ქართ.10.
8,9,10.
|
კითხვა-პასუხი, დისკუსია,
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობაზე
|
|
28.
|
შემაჯამებელი წერითი სამუშაო N2
|
1სთ.
27 10.
|
პერსონაჟის მი-მართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა ქართ.10
. 14,15.
|
პერსონაჟის ქცევის მოტივების გააზრება,
|
განმსაზღვრელი
|
|
29.
|
გიორგი მერჩუ-ლე ,,გრიგოლ ხანძთელის
ცხოვრება“ ავტორი,მოღვაწეობის ხანა.
|
1სთ.
30.10.
|
ავტორის ბიოგრა ფიული მონაცემე-ბის გაცნობა- გააზრება,ინფორმაციის მოძიება. ქართ.10.6,7,8.
|
პაუზებით კითხვა კითხვა-პასუხი
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი მოსწავლეთა აქტივობაზე დაკვირვება
|
|
30.
|
,, გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“I-IIთავი
|
1სთ.
31.10
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.კომპოზიციის
გააზრება. პერიფრაზი. ქართ.10. 6,7,8.
|
კომენტირებული კითხვა, მსჯელობა, კითხვა-პასუხი
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობაზე
|
|
31.
|
,,გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“ III- IV თავი
|
1სთ.
1.11.
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი,პერსონაჟების ხასიათზე დაკვირვება ქართ10. 7,8,9.
|
პაუზებით კითხვა დისკუსია,არგუმენტირებული მსჯელობა
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი,დაკვირვება მოსწავლეთა აქტივობაზე,კითხვა-პასუხზე
|
|
32.
|
,,გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-V-VI თავი
|
1სთ.
2.11.
|
ტექსტის წაკითხვა და გააზრება.მხატვრულ ხერხებზე დაკვირვება,საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა ქართ10.
8,9,10.
|
პაუზებით კითხვა მსჯელობა,
კითხვა- პასუხი
|
განმავითარებელიგანმსაზღვრელი.
დაკვირვება მოსწავლეთა მსჯელობასა და
აქტივობაზე
|
|
33.
|
,,გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-VII VIII თავი
|
1სთ.
3.11.
|
ტექსტის წაკითხვა და გააზრება,პერსონაჟთა
ხასიათებზე დაკვირვება.
|
პაუზებით კითხვა მსჯელობა, კითხვა-პასუხი
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი.დაკვირვება მოსწა ვლეთა მსჯელო-ბაზე
|
|
34.
|
,,გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-IX X თავი
|
1სთ.
6.11.
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.საკუთარი დამოკიდებუ- ლების გამოხატ-ვის უნარ-ჩვევის განვითარება ქართ.10. 9,10,11.
|
პაუზებით კითხვა დისკუსია
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი.
დაკვირვება მოსწავლეთა მსჯელობასა და აქტიურობაზე
|
|
35.
|
,,გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-XI-XII-XIII თავი
|
1სთ.
7.11.
|
ტექსტზე მუშაობა ნაწარმოების ცენტრალური პრობლემატიკის განსაზღვრა ქართ.10. 8,9.
|
პაუზებით კითხვა მსჯელობა, კითხვა-პასუხი
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი,
დაკვირვება მოსწავლეთა მსჯელობასა
და აქტიურობაზე
|
|
36.
|
,,გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-XIV-XV თავი
|
1სთ.
8.11.
|
ტექსტზე მუშაობა და ანალიზი.ნაწა- რმოების კომპოზ-იციურ თავისებუ- რებებზე
დაკვირვება ქართ.10.
6,7,8,9,
|
პაუზებით კითხვა მსჯელობა
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი, დაკვირვება მოსწავლეთა არგ-უმენტირებულ მსჯელობაზე და აქტიურობაზე
|
|
37.
|
,,გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-XVI-XVII თავი
|
1სთ.
9.11.
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.პერსონაჟთა ხატვის ხერხებზე დაკვირვება ქართ.10. 9,10.
|
პაუზებით კითხვა პერსონაჟთა
ქცევის მოტივების შესახებ მსჯელობა
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი,დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობაზე
|
|
38.
|
,,გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება-XVIII
XIX თავი
|
1სთ.
10.11.
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.მხატვრულ ხერხებზე
დაკვირვება . ქართ.10. 7,8,9.
|
პაუზებით კითხვა მსჯელობა
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი,დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობაზე
|
|
39.
|
,,გრიგოლ ხანთძელის ცხოვრება“- XX
თავი
|
1სთ.
13.11.
|
ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი.
|
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი,დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობაზე
|
|
40.
|
,,გრიგოლ ხანთძელის ცხოვრება“-XXI XXII თავი
|
1სთ.
14.11.
|
|
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი,დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობაზე
|
|
41.
|
გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-XXIII თავი
|
1სთ.
15.11
|
|
|
განმავითარებელი განმსაზღვრელი,დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობაზე
|
|
42.
|
ტექსტის წაკითხვის შემდეგი ანალიზი
|
1სთ.
16.11.
|
|
ვიცი, მინდა ვიცოდე
|
|
|
41.
|
მუშაობა ლიტერატურულ პარალელზე: ვასილ ბარნოვის ,,ტრფობა წამებული“
|
1სთ.
17.11
|
|
პაუზებით კითხვა, დისკუსია
|
|
No comments:
Post a Comment